3.7.17

I HAVE MOVED MY BLOG TO NOUW


Så, jeg har rykket min blog fra Blogspot til Nouw, da jeg i noget tid har ønsket at ville arbejde med en anden blogger platform. Nouw er nem at arbejde med, og jeg fedter stadig rundt med bloggen på Nouw for at finde ud af, hvordan jeg vil have layout, stil osv. Derudover så glæder jeg mig til at finde nye inspirerende bloggere på Nouw, som jeg kan følge og blive inspireret af. Det ville glæde mig en del, hvis I stadig gad at følge med i min verden - bare på Nouw. Billedet foroven viser, hvordan den ser ud lige nu.
FIND MIN BLOG HER:

So, I have moved my blog from Blogspot to Nouw, as I for some time have wanted to work with another blogger platform. I'm stilling figuring out how I want the layout etc., but it is quite interesting to work with. In general, Nouw is super easy to work with and I look forward to see and discover other bloggers on Nouw, who can inspire me. I would be delighted if you all would follow my journey on Nouw instead. The picture above shows how the blog is currently looking.
FIND MY BLOG HERE:

No comments:

Post a Comment