25.6.17

MY SISTER JUST GRADUATED

Blouse / H&M. Jeans / H&M. Earings / Made by me. Sandals / Birkenstock
Min kære søster blev i onsdags (længeventet) student, så den sidste uge har stået i festens tegn. Min søster er blevet godt og grundigt fejret, og det har været en kæmpe fornøjelse at have stået med på sidelinjen. Hvor ville jeg dog gerne opleve studentiden igen. Den følelse man fik, når huen blev sat på hovedet og den sidste eksamen var overstået, var en følelse af eufori, overvældelse og en form for tomhed, hvilket jeg kan genkende i min søster også. Det er jo altid lidt ambivalent at skulle ende et kapitel i ens liv. Til alle nyudklækkede studenter derude, så må I nyde tiden, den går så hurtigt. 

My beloved sister just graduated from the gymnasium this Wednesday so the last week has been filled with celebration and joy. It has been a huge pleasure watching my sister at the side line, enjoying her indeed big moment. In between all these celebrations, I truly wish I could experience my graduation and parties once more. The feeling you got after the hat came on and the last exam was over, was a feeling of happiness, overwhelming and a sort of emptiness which are feelings I recognize in my sister as well. It is always super ambivalent ending a chapter of your life. My thoughts and wishes go to all newly graduated students, enjoy the moment. 

2 comments:

  1. Hvor er det nogle smukke og fantastiske billeder, og hvor har de fået lavet studenter vognen mega fed og sikke en masse lækre kager og outfit!

    Rigtig god dag
    http://blogbykathrine.bloggerspoint.dk/

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker din røde trøje!! Tillykke med din søster! ��

    ReplyDelete