29.6.17

DOWNTOWN OF FUENGIROLA

Top / Nakedpeach. Shorts / Asos. Sandals / Birkenstock. Bag / ARoS
Jeg skruer lige tiden tilbage til min venindes og min rejse i Malaga, da jeg stadig har nogle håndfulde billeder tilbage derfra. En af aftenerne tog vi ind til nabobyens centrum, Fuengirola hvor vi gik lidt rundt i gaderne og spiste aftensmad. Det var super hyggeligt og pænt, men også ret turistet. Men det tror jeg, Malaga generelt er, så det kan man nok ikke løbe udenom. Ikke desto mindre gik vi rundt i de hyggelige gader og gik ned til vandet, hvor vi nød udsigten. Det var en fin lille tur, vi fik ud af det. 

I am just turning back time again, back to me and my friends' vacation in Malaga as I still have a handful of pictures I want to show you from there. One of the evenings we took off to the neighbor city's center where we decided to eat dinner. It was extremely cosy and nice, but really touristed in town. However, I believe that Malaga in general is kinda of touristed, so it is what it is. Nevertheless, we had a good time walking the streets of Fuengirola and decided to go down to the beach as well. It was a nice little trip we got out of it. 

1 comment:

  1. Sikke nogle smukke håndfulde billeder, og så smuk en natur og du ser dæleme også godt ud i outfittet! Jeg er vild med dem :)

    Hav en skøn torsdag
    http://blogbykathrine.bloggerspoint.dk/

    ReplyDelete