11.6.17

A LITTLE VACAY

Top / Calvin Klein. Shorts / Moss Copenhagen. Sandals / Birkenstock. Necklace / Maanesten
Der har været rimelig meget run på de seneste par uger med 3 eksaminer, distortion og venner. Men selvom at der har været travlt, har det været på en god måde. Efter min tredje eksamen, som var mikroøkonomi (suk), havde jeg i sinde at tage ud på en lille rejse, hvilket jeg havde snakket med min veninde om tilbage i maj måned. Jeg havde på daværende tidspunkt virkelig rejsefeber, og jeg er simpelthen så glad for, at vi valgte at tage afsted sammen. Turen gik til Benalmádena, i Malaga og det er naturligvis der, jeg befinder mig på billederne. Der kommer mange flere billeder derfra endnu, så stay tuned. 

I've been quite busy the last few week with exams, distortion (street party in Copenhagen) and friends. However, although I've had a lot of plans I've been busy in a nice kind of way. I like having a lot of things to do. But, after my third exam in managerial economics (tough one) I planned to go for a little vacay, which I had talked with a girlfriend of mine about back in May. Back then I was really in the mood for traveling and I'm so happy that we decided to go. We went to Benalmádena in Malaga and naturally that is where these pictures were taken. Stay tuned, a lot of other up coming pictures from my trip will be shown. 

3 comments:

  1. Hvor er det nogle lækre billeder og sikke en smuk solnedgang og du ser så godt ud i det outfit. Woaw! :)

    Hav en rigtig god søndag
    http://blogbykathrine.bloggerspoint.dk/​

    ReplyDelete
  2. Årh hvor ser det bare lækkert ud!!! <3

    www.louisefrolich.dk

    ReplyDelete