7.5.17

ORANGE

Shorts / Asos. Kimono / New Look. Tee / Pieces. Bag / Rudi & Harald Nielsen. Sneaks / New Balance. Earrings / Made by me
På nuværende tidspunkt er jeg faktisk i Tyrkiet, hvor jeg deltager i Europamesterskaberne i karate, så dette er et planlagt indlæg. Jeg var iført dette outfit en fredag, som jeg spenderede med mine venner og i den anledning, fik jeg mine nye køb i brug. I har ikke set disse shorts eller bæltet indtil nu, og jeg er allerede helt sikker på, at jeg kommer til at bruge dem ret så meget her til sommer. Derudover så har jeg også lige kreeret et par nye farverige øreringe, og jeg synes, at de gør det ret godt allerede.

I currently find myself in Turkey where I am competing at The European Championships in karate so as a matter of fact this is an arranged post. I wore this outfit one friday I spent with lovely friends and here I got to put my new purchases into action. You have not seen the belt and the shorts until now and I can tell you for sure that I am going to frequently make use of them during the summer. Oh moreover, I have created a new pair of earrings, loving them already. 

No comments:

Post a Comment