20.5.17

MORE DIY

Jeg har sgu endnu en gang fået dyrket min kreativitet og fået lavet mig selv 2 par nye øreringe og et fint armbånd. Det er så lækkert, at når man begiver sig til at lavet noget på egen hånd, at man kan lave det lige som det passer en mht. størrelse og farver. Jeg har i sinde at lave endnu et par til mig selv i lyserød og guld, og jeg kan lige se dem for mig. Det er så hyggeligt et fedte med, selvom ens tålmodighed til tider bliver sat på prøve, fordi tingene ikke altid spiller, som de skal. 

Once more I've been a little creative, making myself these 2 pair of earrings and the tiny, pretty bracelet. The absolute pro of making something for yourself is that you can decide 100% yourself what colors and sizes you want your specific project to be. As a matter of fact I actually intend to make myself another pair of earrings in light pink and gold and I can already picture them right in front of me. It's so cosy making these sort of things even though your patience at times is tested, when things don't turn out the way you wanted it. 

No comments:

Post a Comment