28.5.17

CREATIVE SPACE

Da jeg fyldte 21 år tilbage i april måned, gav mine to veninder mig en tur til Creative Space i gave, og det fik vi indviet for en uges tid siden. Det er et enormt hyggeligt sted, hvor man kan vælge frit fra alle hylder (sådan helt bogstaveligt talt), hvad man gerne vil male på. Der er alt fra fade til skåle og kopper. Derefter kan man male sin genstand helt efter, hvad man har lyst til. Hvis man er lidt pro, kan man forberede sig til hjemmefra mht. hvilket motiv, man vil lave, for man har kun 2 timer til at lave sin genstand færdig. Og tro mig, den tid går hurtigt. Jeg fik lavet mig en lille vase, og jeg ved ikke helt om jeg blev helt tilfreds med den, men hjemmelavet er den i så fald haha. Når man er færdig, med det man har lavet, afleverer man det hos en af de ansatte, og så sørger de for, at genstanden bliver glaseret og brændt, og så henter man den en uge efter. Det bliver virkelig fint. 

Back in April when I turned 21 two lovely girlfriends of mine gave me a trip to Creative Space as a gift and we visited the place about a week ago. It is such a cosy place where the purpose is to choose anything you possible want to paint on - anything from platters to dishes and cups. Afterwards you can paint your object exactly the way you want. If you are smart you prepare at home what object you want to paint on and what motive(s) you want to paint as well, cause you only have 2 hours available at the place. Believe me, the time goes so fast. I chose to paint a vase and I'm not sure whether I like the result or not, however I can claim to have made it myself haha. When you finish your object you hand it in to one of the employees and they will make sure that the object gets glazed and burnt. After that you have to come back in a weeks time to pick it up and the result should be really nice. 

2 comments:

  1. Thanks for sharing
    http://www.melodyjacob.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Årh, det lyder fedt!

    Byagnesjensen.blogspot.dk

    ReplyDelete