28.4.17

SPACE SHAKE

Tee / Ganni. Trousers / Lauren Ralph Lauren. Kimono / New Look. Sneaks / New Balance. Bag / Steve Madden. Earrings / Bought in Southamerica. Necklace / A gift. Bracelet and charms / Pandora
Kender I ikke den følelse af, at man bare har lyst til at forkæle sig selv og i den anledning købe nogle lækre ting? Det gør jeg i så fald. Når lønnen er rullet ind, og man har fået penge tilbage i skat og derudover feriepenge, så blev jeg lige lidt over nostalgisk og købte en masse items til mig selv. Derudover disse lækre sneaks, tee samt kimono. Jeg har derudover også købt mig nogle andre tees, et par shorts, et læderbælte og en fin bluse (men det siger vi ikke til nogen). Amen altså. Nye ting i garderoben er til tider virkelig balsam til sjælen. Og ja, jeg er godt klar over hvor materialistisk og overfladisk, jeg lyder. 

Do you not all know that feeling you at times get to spoil yourself? Just a little bit? I do indeed. Especially when you have just been paid, have gotten money back from paying too much taxes and moreover have received holiday payments as well. Therefore, I bought myself a 'few' new purchases and among them these cool sneaks, the tee I am wearing and the kimono. Also, I have bought some other tees, a pair of shorts, a leather belt and an elegant blouse (my little secret). At times it is much needed to get some new items in the wardrobe, wherever materialistic and superficial it sounds. 

5 comments:

  1. Love your style!!

    http://changeable-style.com

    ReplyDelete
  2. Super fedt outfit, er vild med bukserne

    ReplyDelete
  3. Det lyder da som om du har fået dig en god portion nye lækre ting... jeg er nu også ret vild med dine bukser ;-)

    ReplyDelete
  4. Virkelig lækkert outfit! Jeg er helt vild med søde tees, som den du har på :)

    www.moderngirl.dk

    ReplyDelete