17.4.17

SHADES OF PURPLE

Blouse / Fullah Sugar. Trousers / Lauren Ralph Lauren. Bag / Bought in Istanbul. Loafers / Bianco. Earrings / Made by me. Bracelet / Made by me
For to ugers tid siden var jeg ude og spise med min familie samt bedsteforældre i anledningen af, at jeg fyldte 21 år. Vi spiste på restaurant Flammen i Roskilde, som serverede en virkelig lækker buffet med blandt andet 15 forskellige slags kød. Normalt plejer buffet, i mine øjne ikke altid at være super lækkert, fordi maden bliver lavet i masseproduktion, men det her var virkelig lækkert. Derudover, som I kan se, fik jeg luftet mine fine øreringe, som jeg synes står så godt til min violette bluse. 

Two weeks time ago I was out with my family and grandparents in order to celebrate my 21st birthday. We ate at a restaurant called 'Flammen' in Roskilde and they served a really nice buffet with 15 different types of meat. Normally, I do not like buffets that much as they usually come in mass food production and for that reason is not cooked with 'love'. However, this buffet was super delicious. Apart from that then I got to show off my new earrings, which in my eyes went really well with my violet blouse. 

No comments:

Post a Comment