10.4.17

I AM TWENTY ONE

I onsdags fyldte jeg 21 år. Jeg har det lidt mærkeligt med at fylde 21 år, da jeg på en eller anden måde føler, at tiden glider lidt ud af mine hænder. Den går nemlig ret hurtig. Men jeg tror nu mest af alt, at man skal lade være med at tænke alt for meget over det, og forsøge at leve i nuet. Men hey hvordan gør man også det. Haha. Ikke desto mindre havde jeg en rigtig dejlig dag, som startede ud med morgenmad med min elskede familie. Derefter havde jeg en forelæsning og chillede derefter lidt med et par veninder fra studiet. Hold on, for nu kommer der fart på. For efter at have været på studiet, mødtes jeg med en af mine venner til kaffe, og herefter to andre veninder til min anden kop kaffe. Og så sluttede jeg dagen af med at spise aftensmad på Mad og Kaffe, med en fjerde veninde. Jeg kom rimelig godt all around mange af de mennesker, som betyder allermest for mig, og det var bare super rart. Og nu er jeg sgu 21 år. Bummelum. 

Last Wednesday I turned 21 and somehow I feel quite weird about it. It is like time flies away surprisingly fast and it sort of freaks me a bit out that I cannot control it. Nevertheless, I also believe that you should not think too much about it, because it is, you know just a part of life getting older (and hopefully wiser). Haha, enough of that. I had an amazing day starting with breakfast with my beloved family and after that I had a lecture and thereafter some time to chill with girlfriends whom I study with. Hold on, because from here I was super busy. After chilling at school at had a cup of coffee with one of my best friends and after that I had a second cup of coffee with two of my girlfriends. Then I ended the day with eating dinner at Mad og Kaffe with a fourth girlfriend of mine. All in all I had a spectacular day surrounded by the most amazing people I know and it felt so nice spending my day with them. Now, I am finally 21. Hey hey hey. 

2 comments:

  1. Jeg bliver 20 her lige om lidt og tænker det samme. Men så beroliger jeg mig selv med, at jeg trods alt kun er 20. Prøv at tænk hvordan vi får det, når vi er 70, hvis vi allerede tænker over det nu😂

    www.moderngirl.dk

    ReplyDelete
  2. Forstår virkelig godt din frustration - jeg fylder selv 21 om en lille uges tid, det er så underligt! Men det lyder og ser ud til at du havde en dejlig dag <3
    Knus www.thefashiondove.com

    ReplyDelete