12.4.17

DIY TASSEL EARRINGS

Everything used to make these earrings are bought in Panduro Hobby
I har nok stensikkert spottet disse perleøreringe et eller andet sted, hvad enten det er på Instagram eller hængende fra famøse bloggers øre. De er ret fine og egentlig ret bombastiske, men det kan jeg faktisk meget godt lide, da jeg synes, de bryder det danske modebillede. Store, farverige øreringe er meget atypisk dansk stil. Ikke desto mindre, har jeg selv prøvet at lave dem og hold nu op, hvor er de dog tidskrævende. De tog mig 3 timer at lave... Til gengæld er jeg blevet mega glad for dem og har også fået dem luftet et par gange allerede. Hvis det er noget, som I har lyst til at kaste jer ud i at lave selv, så søg ganske enkelt på youtube under 'tassel earrings', og der dukker samtlige tutorials op. Held og lykke!

You might have spotted these tassel earrings somewhere over the ocean, whether it is on Instagram or hanging from a beautiful blogger's ears. They are gorgeous and quite bombastic, however that is what I like about them as I think they stand a bit out of what you typically see in the Danish fashion industry. Big and colorful earrings are very anti Danish. Nevertheless, I tried making them myself and gosh they are so time consuming - they took me 3 hours to make... Although, I have become very happy about them and moreover I have already been wearing them. If you are thinking about doing them yourself as well you can simply try looking tutorials up on youtube if writing 'tassel earrings' in the caption. Good luck!

No comments:

Post a Comment