23.3.17

ROTTERDAM,THE NETHERLANDS

Natten til mandag kom jeg hjem fra Rotterdam af, som jeg havde spenderet fire dage i, i og med at jeg har været til et stort internationalt stævne der. Jeg har aldrig været i Holland før, så det var faktisk ret spændende at opleve og se en lille snært af Holland. Rotterdam er, udfra hvad jeg har set en enorm flot by, hvor jeg bemærkede, at der er rigtig mange forholdstvist nye byggerier - lejligheder såvel som broer og bygninger. Dertil var arkitekturen også rigtig smuk. Da vi ankom torsdag, var vejret så godt, at vi rent faktisk kunne spise udenfor, og det var helt fantastisk. Dertil fik vi også spankuleret en smule rundt. Vores hotel som hed The Student Hotel var virkelig godt, og vi fandt frem til, at det vist også fungerede som et kollegie, hvilket forklarer billederne af læsesale og skriveborde. Men hey tjek lige ud hvor cool, det ser ud. Jeg ville ikke have noget imod at bo der som studerende!
Stævnet gik også rigtigt fint, da jeg fik arbejdet på nogle nye ting. Men der er naturligvis altid noget, som vi kan tage med os hjem igen, som vi kan arbejde med. 

The night to monday I got home from Rotterdam as I have been competing in a big international competition there. I have never been to The Netherlands before so it was a bit exciting to explore and experience just a little bit of Rotterdam. In the short amount of time we had at our hands, my impression of Rotterdam is really good as I think it is such a beautiful city. I noticed that there were a lot of new constructions - apartments as well as bridges and buildings and I really enjoyed their kind of architecture. Also, when we arrived thursday the weather was so good that we could actually eat dinner outside, it was beyond wonderful. Our hotel, which was called The Student Hotel was so great too and we figured out that the hotel also functioned as a dorm, which explains the pictures of the reading rooms and writing desks. But hey check out how cool the rooms look. 
The competition also went really well as I got to practice some new elements we have been working on. Nevertheless, we always get a lot of stuff with us to work with back home. 

2 comments:

  1. Netherlands <3
    I was in Amsterdam once, but now I see it's worth to see Rotterdam! My next tour destination c:

    ReplyDelete
  2. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    ReplyDelete