12.3.17

COLD, BUT BEAUTIFUL COPENHAGEN

Den dag hvor mine veninder og jeg sad på Café Social, der gik to af os en tur rundt om søerne og dernæst videre rundt i Kongens Have efter at vi havde drukket vores kaffe. Det var sådan et smukt vejr denne dag, selvom det stadig var forholdsvist køligt og friskt. Derfor tog jeg mig en masse billeder af mine kære veninde, og jeg syntes, at billederne blev så fine. Solen rammer hendes ansigt så fint, og hun ser dejlig glad ud. Men hold nu op hvor er København fin med blå himmel over sig og med masser af liv i gaderne. 

The day my girlfriends and I went out on Café Social the two of us decided to go for a walk after we finished our coffee. This is some pictures I took awhile we were stolling around and as a matter of fact I think they became quite good. The sun shines perfectly on her face and she looks so happy. Copenhagen is truly more beautiful when the sky is blue and the streets full of people. 

1 comment: