6.3.17

CAFE SOCIAL

I sidste uge mødtes jeg med mine kære veninder på Cafe Social nær Dronning Louises Bro, hvor vi fik hygget samt snakket igennem. Det var nærliggende at mødes på en café inde i byen, da to af os studerer herinde, og den tredje bor der. Derudover så skulle vi rette min venindes kvote 2 ansøgning igennem, og det var bare lidt hyggeligere at gøre under disse omstændigheder. Cafe Social er en virkelig hyggelig café, hvor man kan få lækre salater, kager, kaffe mm. Jeg fik i så fald smagt en lækker bananmuffin med chokolade og peanutbutter og dertil en cortado. Herefter gik den ene af mine veninder og jeg en tur rundt om søerne, da vejret simpelthen var så smukt denne dag. Det skal I nok få set nogle billeder af. 

Last week I met up with two of my lovely girlfriends on a café called Café Social which is placed just by Dronning Louises Bro. It is easy for all of us to meet up in town on a café as the two of us are studying there and the third lives there. Besides, we should help our girlfriend with reading through her application for her dream study and naturally that was funnier doing on a café. Café Social is such a cosy place where you can have salats, cakes, coffee etc. As a matter of fact I got myself a banana muffin stuffed with chocolate and peanutbutter and a cortado on the side as well. It was truly delicious. Thereafter one of my girls and I went for a walk around the lakes nearby as the weather was so beautiful on this day. I will show you some pictures from that walk in another post. 

No comments:

Post a Comment