2.3.17

BECK SÖNDERGAARD BAG

Bag / Beck Söndergaard
Jeg syntes, at jeg trængte til lidt selvforkælelse, da jeg på et tidspunkt læste et Costume blad og så en reklame for et abonnement hos dem. Jeg elsker at kigge og læse i modemagasiner - især da jeg tit er ude og rejse, og der er det bare rigtig hyggeligt at have med sig. Derfor gik jeg ind på Costumes hjemmeside, hvor jeg fandt et abonnement på 5 blade, som også indebar denne smukke taske med i prisen for sølle 230 kr. i alt. Man skulle jo være et skarn, så det bestilte jeg hjem til mig selv. Og jeg er så vild med tasken, den er så fin. 

I told myself that I was in need of spoiling myself when I a few weeks ago were reading a Costume magazine and fell over a commercial for a subscription. I love reading and looking through fashion magazines - particularly because I travel so much and like that often have time for reading. Therefore, I took a look at Costume's website where I found a subscription that consisted of 5 magazines and this beautiful bag as well for just 230 DKK. I believe that was quite a scoop so I ordered it. I already like the bag so much, it is so pretty.

3 comments:

  1. That is such a beautiful bag! Love the sequins!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  2. Beautiful sequin bag!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  3. Hold da op, hvor er den smuk!! Er selv vildt glad for min Bech Søndergaard taske; de er helt fantastiske!
    www.couturecrash.com

    ReplyDelete