8.2.17

STREETS OF AARHUS

Bomber jacket / Pieces. Jeans / H&M. Turtleneck / Sparkz. Necklace / Maanesten. Bag / CBS merchandice 
I den foregående weekend var jeg et smut forbi Aarhus med tre af mine venner fra folkeskolen af. En af dem har nemlig lige været på højskole og har fået sig en veninde, som bor i Aarhus. Derfor ville hun gerne over og besøge hende og der af kom det, at vi andre gerne ville med. Det var så fint med et lille weekend getaway, og så var det jo naturligvis rigtig dejligt at være sammen med mine venner. Man er jo sammen på en lidt anden måde end normalt, når man er sammen tre dage i streg. Jeg har også fået taget mig nogle billeder af byen, og så skulle vi naturligvis også lige et smut forbi ARoS Aarhus kunstmuseum, hvor jeg også lige fik knipset lidt løs med kameraet. Så stay tuned. 

In the previous weekend I stopped by Aarhus - the second biggest city in Denmark with three of my friends I know from primary school. One of my friends has been away on a folk high school, where she studied journalism and at the stay she got herself a good friend who happens to live in Aarhus. Therefore, she wanted to visit her and like that the rest of us came along. It was so nice with a little weekend getaway with three of my very best friends. It feels different and more authentic being together for three days straight in comparison to when you just chill as usual. Additionally, I have taken a few pictures of the city and moreover some pictures of art pieces and such as we visited the very famous ARoS Aarhus Art Museum. So, stay tuned. 

3 comments: