11.2.17

POSTCARDS FROM AARHUS

I den forlængede weekend som mine venner og jeg brugte i Aarhus, nåede vi desværre ikke at se alting, men sådan er det jo. Man må jo også være tidsrealist. Vi fik dog gået rundt i gaderne omkring hovedgaden og nede ved 'åen', besøgt Food Market samt set ARoS. Jeg kunne godt tænkte mig at opleve Aarhus igen, når det er sommer, for der tror jeg, at der er lidt mere liv i byen og at det i det hele taget er en anden oplevelse. For vejret var desværre ikke helt med os... Derudover så skal man jo også se den Gamle By i Aarhus, og det skulle eftersigende være federe at opleve, når det er sommer eller ved juletid. Men det var nu en hyggelig weekend after all. 

At me and my friends' extended weekend stay in Aarhus we unfortunately did no get to see everything in the city. After all you have to be a time realist. However, we strolled around in the streets, visited the Food Market and the art museum ARoS. I would really like to visit Aarhus once again when it is summer because I believe so that it is another experience. Besides you have to visit the Old City in Aarhus as it supposedly should be a more authentic experience during the summer or Christmas. After all it was such a cosy weekend. 

1 comment: