16.2.17

GOING OUT

Blouse / Geztuz. Jeans / H&M. Choker / Made by me. Necklace / Maanesten
Da vi var i Aarhus, skulle vi også lige en tur i byen. Så det gjorde vi. Efter at vi havde indtaget en masse lækkert sushi og hygget os. Vi startede ud med at hænge et sted ved navn Vinstuen, hvilket var et enormt chill sted med kortspil, øl og bænke. Derefter tog vi videre ned ved 'åen', for her er der enormt mange barer og klubber. Det var sgu meget sjovt. Jeg var iført dette, da vi var ude, og jeg må indrømme, at jeg har været lidt i tvivl om denne choker-trend ville være en, som jeg ville hoppe på. Men efter at jeg har siddet og lavet en, i en lidt funky farve tænkte jeg, at den lige skulle prøves af. De er jo faktisk meget elegante. 

When we were in Aarhus we also went out. We simply had to. So, we started the evening with lots of delicious sushi and enjoyed each other's company. Thereafter we went to a chill place where you could play cards, drink some beer all awhile sitting on a bench. From there we went down to the area where many of the bars and clubs are placed in Aarhus and that was quite funny. I was wearing this and I got to admit that I have been in doubt whether this choker-trend was me or not. However, after I made one in this funky color I had to try it out. In reality chokers are very elegant. 

3 comments: