20.1.17

STRIPED

Top / Moss Copenhagen. Turtleneck / Pieces. Trousers / Saint Tropez. Sneaks / Nike. Bag / Bought in Istanbul
Jeg er så lettet lige nu. Jeg har lige været oppe til min 6. og sidste eksamen i mit 1. semester, og det er så rart! Selvom at man har haft lidt fritid her og der i denne såkaldte læseferie, har man alligevel ikke kunne slappe ordentligt af, fordi der har været den her eksamenssky hængende over hovedet på en. Nu er den heldigvis væk, og solen kan skinne klart fra en skyfri himmel. Lige nu og her skal jeg spise frokost med en veninde på Café Feel Good - en café jeg har hørt om via Politiken, så det bliver forhåbenligt godt. Senere skal jeg spise lækker aftensmad med familien og slappe helt af. Det bliver fandme rart. 

I am so relieved in this very moment. I just finished my 6th and last exam in my first semester and it is such a nice feeling. Even though I have had some free time here and there I have not really been able to relax to the fullest, as I have had the up coming exams in mind all the time. Now, those exams are gone and finished and I can finally enjoy a little vacation until my 2nd semester starts in February.  So, right now I heading for lunch with a girlfriend of mine at a place called Café Feel Good - a café I have heard of through a Danish newspaper. Later I am having dinner with the family and afterwards relaxation is on the program. I cannot wait. 

No comments:

Post a Comment