13.1.17

SO URBAN

T-shirt / Bought in Poland. Jeans / Levi's. Bag / CBS merchandice. Lace shirt / H&M. Bracelet / Made by me. Blue ring / Georg Jensen
Uha hvor jeg dog føler, at der har været fart på i denne uge. Jeg har brugt dage på at læse op til eksamen, været til eksamen, været på arbejde, set et par veninder, været inde i et dansestudie og prøvet noget dance it out med Mie Moltke og naturligvis trænet mit karate ved siden af også. Jeg vil dog indrømme, at jeg også er lidt mast, og ser frem til denne weekend. Jeg skal have besøg af et par veninder fra studiet i aften, hvor det ganske enkelt bare står i hyggens tegn. Og så skal lørdag og søndag bruges på at få ladet batterierne op, dog med to venneaftaler klemt ind også. Men det er ganske okay, for jeg får også slappey af, når jeg er sammen med dem. Jeg håber, at I får en dejlig aften. 

Whoah I have been so busy this week. I have used a few days to prepare myself for an exam, finished my exam, worked, met up with two of my girlfriends, participated in a dance session with a well known Danish dancer and naturally been training karate on the side as usual. I have to admit that I am a bit exhausted and had been looking forward for this weekend. However, I am having two girls from school over where we are going to just chill and eat. I am going to spend my weekend with relaxation, yet with two friend dates as well. I hope that you may have a great evening. 

3 comments: