3.1.17

LACES & EXAMS

Turtleneck / Pieces. Skirt / Vila. Boots / Vagabond. Bag / Rudi & Harald Nielsen. Scrungie / H&M. Necklace / Maanesten
Lige pt. sidder jeg og sveder over et par eksaminer, som liiiige skal færdiggøres. Min læseferie har varet hele december måned og vil faktisk vare helt indtil d. 3. februar, hvor min første forelæsning i det nye semester starter. Det er noget mere anderledes, end da man gik på gymnasium. Jeg synes i så fald, at denne læseferie er temmelig lang, og jeg kan godt mærke, at jeg glæder mig til, at vi starter igen, så man kan få en mere livlig hverdag. Indtil da, er der lige et par mundtlige eksaminer, der skal nailes og nogle timer på arbejdet, som skal fuldendes. 

I am currently sweating over some exams, which is about to be finished. My reading period started in December and will continue until the 3rd of February where my first lecture within the new semester begins. It is a bit different having such a long study period compared to when I studied at the gymnaisum and I am truly excited to once again have a more lively weekday. Until the next semester starts I have a few oral exams to finish and some hours at work to be killed as well. 

1 comment:

  1. Hvor ser du bare smuk ud - er vild med nederdelen, så fin!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete