24.1.17

CAFE FEEL GOOD

Som jeg beskrev i mit tideligere indlæg, så spiste jeg i fredags frokost på Café Feel Good sammen med en veninde, som jeg ikke har set i lang tid. Det er et lille fint sted tæt på Nørreport station. Der er en meget afslappet atmosfære derinde med stille baggrundsmusik, og tjenere som dertil også virkede rigtig afslappede. Derudover er der meget pænt og hyggeligt derinde, og en masse af deres frugt og grønt samt kager står fremme i biksen, og det ser så lækkert ud! Salaten jeg fik smagte super godt, og den havde fået tildelt sig noget af et fancy navn - Butternut Squash. Det var en salat sprængfyldt med en masse smage som kom fra spinaten, kikærterne, de ristede nødder og mandler, squashen, en særlig dressing og kyllingen, og jeg kunne faktisk ikke spise den hel op, fordi at smagen var meget koncentreret. Ikke desto mindre smagte den så godt. Jeg kunne i hvertfald godt tænke mig at kigge forbi igen, til en af deres sunde juicer samt en bid kage, for jeg er en kæmpe sucker for kage.  

As I described in my previous post I went out to eat lunch at Cafe Feel Good in Copenhagen with a girlfriend of mine I have not seen in some time. It is a very nice place placed near the station of Nørreport. There is a very chill atmosphere in there with quite background music and moreover waiters who seemed very chill in their approach, which I liked. Apart from that the surroundings in there are very pretty and lots of their fruits, vegestables and cakes are visible for their customers and it looked indeed delicious. I got a tasteful bucket of salat with a very fancy name - Butternut Squash. The salat consisted of a lot of different flavors, which came from the spinach, the chickpeas, the roasted nuts and almonds, the squash, a special dressing and the chicken. As a matter of fact I could not finish my dish as the taste was as concentrated as it was. However, it did taste good though. I intend to visit the café again some time cause I would like to taste one of their juices and a piece of cake. I am an absolutely sucker for cake. 

3 comments:

  1. Beautiful place!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  2. Hvor ser det bare ud som et virkelig lækkert sted! Flotte billeder, forresten :-)
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    ReplyDelete