21.12.16

BEADHOUSE OF COPENHAGEN

Everything is from Beadhouse of Copenhagen
For ikke så lang tid siden, faldt jeg over en butik ved navn Beadhouse of Copenhagen på Facebook. Til at starte med, var det bare et opslag med guldsmykker, som jeg blev grebet af, som jeg synes var så fine. Derfor ville jeg gerne ind og tjekke butikken ud. Det gjorde jeg så, og hold nu op hvor blev jeg overrasket. Den ligger et lidt ydmygt sted nede i en kælder tæt på Nørreport, og jeg blev så positivt overrasket, da jeg gik rundt derinde. Det var simpelthen et paradis af perler af alle slags, og så var der også en del guld og sølv smykker. Jeg kunne have købt mig fattig derinde, men blev nødt til at stoppe mig selv, så jeg valgte et par ting ud, som jeg absolut måtte have. De to par øreringe består af ægte sølv og er herefter forgyldt med guld, hvilket jeg går ret meget op i, da mine ører nu bedst kan lide at få ægte materialer hængende. Jeg er så glad for mine køb, og det er bestemt ikke den sidste gang, at jeg er på besøg derinde.

Not long ago I accidentally fell over this shop called Beadhouse of Copenhagen on Facebook. To begin with I just saw a post with some gold jewelry, which I thought was extremely pretty. Therefore, I wanted to check out the shop in person and so I did. Wow, it was such an amazing shop. It is placed in such a humble place in a basement near the station of Nørreport and I was certainly pleasantly surprised as I was walking around in there. It was a paradise of pearls of all kinds and moreover there were a lot of silver and gold jewelry as well. I could have bought so much more than I did, but I had to stop myself from doing that and instead pick a few things out. The two pairs of ear rings are made of silver and plated with gold thereafter, which I really like as my ears prefer real materials. I am so happy about my purchases and it is not the last time I pay that shop a visit. 

1 comment: