18.12.16

A NEW POINT OF VIEW

The glasses are from Louis Nielsen
Jeg har simpelthen fået købt mig et par nye briller og fået et såkaldt nyt "syn" på livet. Høhø. Om ikke andet er jeg faktisk mega glad for dem! Jeg har i noget tid godt kunne tænke mig nogle nye briller i og med, at jeg følte, at mine gamle briller ikke var så meget mig mere. Derudover var der også nogle andre komplikationer med dem. Sagen er, at jeg fik en rigtig god pris på dem, selvom stellet var en af de lidt dyrere. Man får nemlig en rigtig god pris på et par briller, hos Louis Nielsen, når man har et linseabonnement oven i. Perks of being half blind... Hvis I går og grubler over at skulle købe nogle nye briller, kan jeg varmt anbefale Louis Nielsen, som har et fint udvalg af briller og samtidigt har noget af den bedste service, jeg har oplevet længe.

I have bought myself a new pair of glasses and thus, gotten a new point of view. Hihi. I am so happy about them! For a while I have wanted a new pair of glasses as I felt that my old ones did not really fit me any longer. Besides, there were some other complications about them too. I got such a nice price for these ones even though the spectacle frame actually was a bit expensive. It is due to the fact that I have a subscription for lenses in the same optician I bought the glasses in. Perks of being half blind... Beyond that, the service in the optician was the best I have experienced for awhile. That makes it a little funnier shopping, when that is on point. 

2 comments:

  1. Wow its a lovely time of the year. Hope you are having A good time. Have a lovely Sunday.
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete