22.11.16

WOOL JACKET

Jacket: Vero Moda. Jeans: Zara. Shirt: Pieces. Beanie: Indiska. Boots: Vagabond. Bracelets: Made by me
Jeg har faktisk slet ikke fået delt nogle efterårsinspirerede outfits med jer endnu, og da tænkte jeg, at jeg kunne lave et med den uldjakke, som jeg har købt til denne efterårssæson. Jeg havde egentlig kigget på en masse jakker i flere uger inden jeg købte denne, da jeg ønskede, at den skulle have den rette længde, tilstrækkeligt nok knapper, den rigtige farve samt et ønske om, at den skulle vore foret. For hvad kan jeg i virkeligheden bruge en overgangsjakke til, hvis den ikke kan holde mig varm. 

I actually haven't really shown you any autumn inspired outfits yet and then it popped into my mind that I could make one with the wool jacket I bought for this autumn season. I had searched for one  in weeks as I wanted it to have the proper length, enough buttons, the right color and moreover I wanted it to be lined cause what can I use a jacket for if it can keep me warm. 

5 comments:

  1. Ih hvor er din jakke altså bare lækker!! :D

    benyasuwan.dk

    ReplyDelete
  2. Great combo! Love the jacket!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  3. Hvor er den bare lækker!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  4. Så lækker en jakke!
    www.couturecrash.com

    ReplyDelete
  5. Love it !!

    http://brighteyeswonder.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete