26.11.16

DIY

En aften sad jeg lige og fik brugt mine hænder en lille smule, da jeg for nogle uger siden, havde købt mig nogle nye ting, som man kunne lave nogle smykker ud af. Det er langt fra alle gangene, at jeg rent faktisk får tingene brugt, men det er også bare selve processen, som jeg er helt vild med. Der er noget særligt ved, at man kan sidde og se på, hvad man har kreeret. Faktisk så fik jeg perlerne - som halskæden er lavet af, af en af vores venner. Det firma han arbejder for har hovedkontor i Indien, så der er han en gang i mellem, og der fik han bragt sig disse perler med hjem. De er nu fine. 

One evening I got to use my hands a bit as I a few weeks ago had bought myself some new elements for making jewelries. It is far from every time I actually wear everything I make, cause in reality it is the process I truly enjoy. There is something really special about the fact that you can look at what you just have created. As a matter of fact I actually got the pearls, which the necklace is made of, from a family friend. The firm he is working for has headquarter in India and therefore he spends a bit time there every now and then and it is there he bought these pearls. They are so pretty.

1 comment: