25.10.16

AMAGERBRO

Top and shorts: Moss Copenhagen. T-shirt: Ganni. Sneaks: Nike. Scarf: Naked Peach. Scrungie: H&M
De her billeder blev taget for nogle uger siden, da jeg var sammen med min søde veninde fra Amagerbro, og da vejret mildest talt var en del bedre. Hun havde en vagt i Holms Bager, så jeg sad bare og fik en kop kaffe og skrev på en opgave, indtil hun havde fri. Holms Bager er faktisk skide lækkert og kan klart anbefales, selvom de har en smule krydrede priser. Set bort fra dette, tog jeg mit kamera med mig, fordi jeg faktisk ikke har fået taget outfit billeder siden, at jeg kom hjem fra Florida af. Dér må jeg lige oppe mig lidt. Derudover fik jeg også lige taget nogle fine billeder af hende også.

These pictures were taken a few weeks ago when I spent some time with a lovely girlfriend of mine from Amagerbro. She was at work at a bakery called Holm's Bakery when we met so I just grabbed a cup of coffee awhile I worked on a paper until she got of. Holm's Bakery is actually super delicious and I'll highly recommend it even though the prices are a bit high. Despite from that then I brought my camera with me as I haven't gotten any outfit pictures taken ever since I got home from Florida. Shame on me. Also, I got the chance to take a few pictures of her as well. Super nice. 

2 comments:

  1. Lækre billeder - og lækkert outfit :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Cute outfit!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete