7.8.16

FLORIDA UPDATE

The jumpsuit is from Saint Tropez
Jeg kom hjem fra Florida af for godt og vel lidt over 3 uger siden, og der har simpelthen været så mange ting at lave efterfølgende, at jeg ikke har prioriteret at blogge. Jeg har arbejdet fuldtid i vuggestuen, jeg har været en uge på noget, der hedder DayCamp (dvs. at jeg har undervist en masse børn i forskellige sportsgrene), jeg har været virkelig social og ydermere gjort mig klar til den videregående uddannelse, som jeg er kommet ind på. Det fortæller jeg om på et andet tidspunkt! However, så vil jeg ikke snyde jer for en masse lækre billeder fra Florida af, så jeg har tænkt mig at lave et indlæg for hvert område, vi har været i - 5 i alt. Derudover vil der naturligvis også komme nogle outfits. De her billeder er taget ved Crystal River, hvor der var en naturpark - det er lidt sump agtigt, men virkelig smukt. 

I arrived back in Denmark from Florida 3,5 weeks ago and ever since I've been super busy working fulltime in the nursery, been a week away on something called DayCamp (where I've trained a bunch of kids in several sports), been really social and furthermore prepared myself on my university education, that I'm going to start with at the end of August. It's going to be super exciting. However, I intend to show you some pictures from Florida and I'd like divide them into all the five places we've visited. Also, I'll show you some outfit posts. These pictures were by the way taken in Crystal River in a natural park, which was a bit of a slough, yet really beautiful. 

No comments:

Post a Comment