8.7.16

LORD OF THE RINGS

The ring is from Maanesten
Okay jeg er nok ikke lige Ringenes Herre, men jeg har dog investeret i en ny ring. Min mor absolut elsker butikken, Companys som hun stort set køber alt sit tøj fra, og da de en dag havde 40% discount på alt i butikken, tog hun mig under armen derhen. Der fandt jeg denne fine og minimalistiske ring, som normalt koster 300 kr., men som jeg fik for 180 kr. i stedet. Det var da et rimelig godt scoop. 

Okay I ain't no lord of the rings but I got myself a new ring though... My mom has this favourite shop she nearly buys all of her clothes from and one day they had a 40% discount on everything. I went there with her and then I found this beautiful, minimalistic ring. It usually costs 300 DKK but I got it for 180 DKK and it's sterling silver, so I think it was quite a scoop. 

2 comments:

  1. Den er super flot! Jeg har en, der ligner meget fra Vera Vega, og er super glad for den :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    ReplyDelete
  2. Den er da vildt fin! :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete