5.7.16

LIGHT AT THE END OF THE TUNNEL

Tilbage i maj måned da jeg besøgte min veninde i Esbjerg, tog vi nogle andre billeder, udover dem som vi tog på stranden, som I kan finde HER. Dagen før at jeg tog dette billede, gik vi os en tur med hendes hund, og der gik vi forbi denne tunnel, og der fik jeg lige pludselig en idé til et billede. Jeg ville gerne have et billede, hvor hun stod for enden af tunnellen - i solen, altså on the bright side i fht. selve tunnellen, som naturligvis lå i skygge. Jeg kan faktisk ret godt lide billedet, da jeg synes, at hendes pose på en eller anden måde fremkommer ret "stærk". Ret nice, for så passer titlen til billedet bare endnu bedre.

Back when I visited a lovely girlfriend of mine we took some other pictures besides from the ones on the beach, which you can find HERE. The day before I took this picture we took her dog for a walk and like that we walked by this spot and all of a sudden an idea popped into my mind. I wanted to take a picture of her at the end of the tunnel where the sun was able to shine. Like that she'd appear all lighten up compared to the tunnel that was shady. I quite like the picture and especially her pose that looks "strong" somehow and that's nice because then the title matches the picture even better.

No comments:

Post a Comment