12.7.16

A MINION... APPARENTLY

Jumpsuit: Bought in Lima. Shirt: Gina Tricot. Sandals: Pieces. Bum bag: Bought in Peru
Da min søster tog disse billeder af mig, så sagde hun "Ej du ligner en minion", og så kiggede jeg ned på mig selv... Hun havde da fat i et eller andet der, haha. Det havde jeg på ingen måde tænkt over, før at hun nævnte det, men skidt pyt. Jeg havde dette på, på en dag med mine veninder som helt bestemt lå i hyggens tegn. 

As my sister took these pictures of me, she said: "Gosh, you look like a minion" and then I looked down at myself... Well, I kinda did haha. I didn't think about that at all when I dressed but what the heck. I was wearing this on a day well spent with some of my girlfriends. 

1 comment:

  1. You look so cute!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete