28.6.16

FLORIDA AND NEW SANDALS

The sandals are from B&CO
I dag rejser jeg til Florida, og jeg glæder mig helt vanvittigt til at komme afsted! Vi skal være afsted i 15 dage og starter ud med at flyve til Orlando, hvorefter at vi kører rundt fra sted til sted og til sidst ender i Miami. Af den grund så tænkte jeg, at det var en god idé at få noget ordentligt fodtøj med sig, når nu vi skal gå rundt og se en masse. Jeg har i noget tid godt kunne tænkte mig nogle praktiske, komfortable og ja, pæne sandaler men det har været lidt svært at finde, i og med at praktisk og pænt ikke altid går hånd i hånd. Jeg fandt dog disse sandaler til halv pris, til kun 350 kr., og dem er jeg ret glad for, at jeg har investeret i. Især fordi at det på nuværende tidspunkt er over 30 grader i Florida, og derfor ville jeg ikke kunne holde ud at rende rundt i sneakers velvidende om, at mine fødder ville nå de 100 grader i løbet a no time. Selvom jeg er væk, har jeg dog planlagt nogle indlæg alligevel, så stay tuned.

Today I'm leaving Denmark for... ta da da Florida! And I'm super excited. We're going to be there for 15 days and we're starting out in Orlando and from there we're supposed to drive from place to place and at the very end, ending up in Miami. For that reason I thought that it would be nice to have some proper foot wear as we for sure are going to walk a lot. For awhile I've been looking for some comfortable, yet good looking sandals but those two things do not always work hand in hand. Though, I found these sandals at half price for only 350 DKK and I'm quite happy I bought them. Especially because the temperature in Florida currently is beyond 30 degrees and I couldn't stand to wear sneakers all day, as my feet without a shadow of a doubt would reach a 100 degrees in no time. Yeah, that wouldn't be so nice. Even though I'm gone I've arranged some posts anyway, so stay tuned. 

2 comments:

  1. Ej hvor er de fede
    var i Florida for nogle år siden, det er så skønt.
    Håber du får en super skøn tur

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Hvor er de bare fine!
    - Og god tur, er lidt misundelig ;)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete