28.5.16

WHITE SUIT

Suit: Baum und Pherdgarten. Top: Gina Tricot. Shoes: Vagabond
Dette var det suit, som jeg havde på til min søsters 18 års. Bukserne er mine, og blazeren er min mors, som jeg var så heldig at måtte låne. Sættet er fra Baum und Pherdgarten, som vi købte under et lagersalg ved netop dette danske mærke. Taget i betragtningen af, at tøjet fra dette mærke på normaltvist er forholdsvist dyrt, og at vi kun gav 250 kr. for pr. del, er da et rimelig godt scoop. For det er simplethen så skidefint og sommerligt. Jeg fik også en lyserød skjorte ved dette lagerselv, men den må jeg vise en anden god gang. Derudover så var det en noget så festlig aften, som både min søster og hendes veninde, som hun holdte sin fødselsdag med blev enige om var helt fantastisk.

I was wearing this suit at my sisters 18th birthday party. The trousers are mine and the blazer is my mom's, which I luckily was able to borrow from her. The suit is from Baum und Pherdgarten and we bought it at a stockholding for this brand. When thinking of that the clothes normally is relatively expensive and the fact that we only gave 250 DKK per piece, we made quite a scoop. The suit is so elegant and summer-ish. Besides from these trousers I got myself a pink shirt as well, but I can show you that one another time. All in all it was a pretty festive evening and night, which both my sister and her girlfriend, whom she celebrated her birthday with agreed to went fantastic. 

1 comment: