9.5.16

WHITE PRETTY THING

Trenchcoat: Soaked. Jeans: Levi's. Scarf: A gift. Bag: Monki. Sneakers: Nike. Blouse: Sisters Point
Jeg var på et tidspunkt ude på Fisketorvet med min søster i anledningen af, at hun snart holder sin 18 års fødselsdag og manglede noget at have på der til. Vi fandt en noget så fin, blomstrende og kort buksedragt til hende, og som jeg slet ikke er i tvivl om, at hun vil se rigtig smuk ud i. Jeg fandt denne bluse, som jeg synes er så fin, feminin og har et lille touch a boheme over sig. Derudover fik jeg også købt en sort silkebuksedragt med dyb ryg og blonder. Den må jeg vise jer på et tidspunkt! 

A week ago I went to a mall with my sister because of the fact that she needed something to wear at her 18th birthday party. We found such a cute, floral and short jumpsuit for her and I'm without a shadow of a doubt sure of that she will look absolutely beautiful in it. Also, I found a little something namely this pretty and feminin blouse, which I think has a touch of boheme. Furthermore, I bought a black silk jumpsuit with a deep back and laces. I must show you that one another time!

1 comment:

  1. Ej hvor er det en sød bluse

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    ReplyDelete