25.5.16

MONTPELLIER, FRANCE

For omkring to uger siden var jeg i Montpellier, i Frankrig var jeg deltog i Senior Europamesterskaberne i karate. Lige siden at jeg kom tilbage fra min store rejse af, har jeg forberedt mig på dette store mesterskab med træning, en masse taktikker, andre stævner osv. Men for at være ærlig, så gik det ikke særlig godt, og jeg har været ret skuffet over mig selv, da jeg ikke fulgte den plan, som min coach og jeg havde tilrettelagt. Men sådan er gamet desværre til tider, og der er ikke andet for, end at hoppe op på hesten igen og blive ved. Nogle gange så taber man, og andre gange så vinder man. Udover skuffelsen i sig selv, var det dog en rigtig god tur med træning, dejligt selskab, sol, smukke omgivelser og bunkevis af evaluering, som skal bruges til den kommende sæson, som starter til efteråret. 

Two weeks ago I went to Montpellier, in France for the Senior European Championships in karate. Ever since I arrived back home from my big journey I've prepared myself for this big tournament with training, tactics, other tournaments etc. To be honest it didn't went as expected and I was a bit disappointed in myself for not following the plan my coach and I had settled. However, in this game you just have to keep your head high and get back in the game. Sometimes you win and sometimes you loose. Despite from the disappointment it was an incredible trip with training, good company, sun, beautiful surroundings and a lot of evaluation, which is going to be used for the up coming season starting to fall. 

6 comments:

  1. Virkelig lækre billeder! Er kun lidt misundelig ;)
    God dag til dig ♡
    // Cathrine
    www.tiiner.dk

    ReplyDelete
  2. Wauw hvor ser der helt vild lækkert ud :)
    Øv med stævnet, men som du selv skriver, så vinder og taber man. Men den spændende oplevelsen kan ingen tage fra dig :)

    ReplyDelete
  3. Such a lovely city to visit! ^-^
    I love France!
    Have a nice day dear!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. someday all your hard work will pay off! Keep going :)
    great photos, beautiful place, more photos of you in action please. yay

    ♥ from www.expatpetite.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. SO LOVELY AND LOOKS RELAXING AND FUN TOO
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete