22.5.16

FLORAL PEPLUM

Blouse: In Wear. Jeans: Levi's. Ear rings: eBay. Bracelet: Made by me
Min kære lillesøster fyldte 18 år i fredags og af den grund, skulle hun naturligvis forkæles lidt, så vi lavede stor morgenmad, gav hende nogle gaver og tog ud og spiste om aftenen. Vi var på en argentinsk restaurant, som hedder Asador, som har de lækreste kødretter. Jeg endte min hovedret med en espresso martini og halløjsa, hvor smagte den godt! Jeg tror vist nok lige, at jeg har fundet min nye favorit drink. Alt i alt var det en super hyggelig aften, som vi sluttede af med en gåtur omkring Christianshavn. Derudover fejrede vi hende igen dagen efter, altså i går med en kæmpe fest, som hun holdte sammen med sin veninde. Der havde jeg et outfit på, som jeg også snart vil poste.

My sister turned 18 this friday and naturally she got a bit spoiled with a big breakfast in the morning, presents and then dinner in the evening. We went to an Argentinian restaurant called Asador, whose got the most delicious meat courses. I ended my dinner with an espresso martini, which I've never tasted before but whoah, it was so good - I think I've found my new favorite drink. All in all it was a very cosy evening that ended with a long walk around the city. For the record we celebrated her birthday once again yesterday with a big party together with one of her girlfriends and I'll soon be posting the outfit I wore at that occasion too. 

1 comment:

  1. Så fin top, er vild med printet!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete