28.4.16

HI SHERLOCK

Trenchcoat: Soaked. Pencil skirt: Vila. Boots: Vagabond. Bag: Bought in Crete. Gloves: Matas
Det her var et antræk, som jeg havde iført mig en gang i sidste uge, da vejret var så meget bedre, end det er på nuværende tidspunkt. Foråret i Danmark er vist noget, man kan skyde en pil efter en død due for, for der er absolut intet at komme efter. Seriøst, i går sneede det!? Wtf. Kom nu forår. Når men udover mit brok, så ville jeg faktisk bare lige vise jer min nye jakke, som jeg er så glad for. Jeg fik den i fødselsdagsgave, og jeg synes personligt, at den har den fineste beige farve og et meget passende snit. Jeg kommer dog desværre til at pakke den lidt væk igen indtil, at vejrguderne beslutter sig om, at give Danmark lidt mere sol og et par grader celsius med i hatten.

This is an outfit I wore last week when the weather was soooo much better than it currently is and when it was actually just fine wearing a thin trenchcoat like this. Spring in Denmark is so overrated and jesus... yesterday it was snowing, wtf!? Well besides from me whining because of the weather, then I wanted to show you my new jacket. I got it as a birthday present and I'm so happy about it as I personally think that it has the perfect beige color and fit. However, I'm unfortunately going to wait a little while until I can wear it again, as the weather defnitely has to get better at first.

4 comments:

  1. Super fedt outfit :)
    er helt vild med din trenchcoat den er virkelig fin

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Er vild med frakken, den er super lækker :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  3. Hvor er det en fin frakke, elsker farven! :)

    www.HolaThea.com

    ReplyDelete
  4. Jeg beder til vejrguderne, om at vejret bliver bedre. Kan stadig ikke helt fatte, at vi har haft sne i APRIL !!! Nøj det var en kold fornøjelse.
    Men din nye jakke er fantastisk.
    Xx Blue Ducklings
    https://blueducklings.wordpress.com/

    ReplyDelete