5.4.16

HEY SHAWTY IT IS MY BIRTHDAY

Lace shirt: H&M. T-shirt: Primark. Shorts: Gina Tricot. Bag: Rudi & Harald Nielsen. Shoes: Doc. Martens. Bracelet: Made by me
Jep nu er jeg officelt ikke længere en teenager, og hold nu op hvor er det mærkeligt at tænke på. Jeg føler seriøst, at tiden, siden jeg er blevet 18 år gammel er fløjet afsted. Når men, men, men. Jeg skal først og fremmest tilbringe morgenen med min familie og herefter, så står den på nogle timers fysik inde i byen. Lækkert. Til gengæld skal jeg efterfølgende mødes med en af mine venner for at spise noget frokost, hvilket jeg ser frem til. Senere på eftermiddagen kommer nogle af mine girlfriends forbi, og der har jeg lovet dem lidt kage. Det kan da kun blive hyggeligt. Og så slutter jeg ellers dagen af med noget træning - må I have en dejlig tirsdag. 

For now I'm officially no longer a teenager anymore, how weird is that? Ever since I turned 18 years old I feel that time had flown away. However, am I going to spend the morning with my family and then physics on the program afterwards. Super nice... But luckily enough I'm going to eat lunch with one of my good friends after that, which I'm looking forward to. Later in the afternoon I've invited some girls over for some cake and that's for sure going to be super cosy. Then I'm ending my day of with training - may you all have a nice tuesday.

7 comments:

  1. Jeg håber, du havde en rigtig dejlig dag! Super flot outfit :)

    www.HolaThea.com

    ReplyDelete
  2. Super lækkert outfit!
    Jeg er vild med blonde detaljen <3
    /Cecilie

    WWW.BYKROG.DK

    ReplyDelete
  3. Stort tillykke med forleden og sikke et fint outfit du havde på. :)

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday dear! ^-^
    Those shorts are STUNNING!!! *-*
    I absolutely have to buy a similar pair!
    Have a lovely day!

    ReplyDelete
  5. Håber du havde en god dag! :-)
    Hav en dejlig aften!
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday! Great post lovely ♥♥

    www.fromluxewithlove.com
    www.bloglovin.com/blogs/from-luxe-with-love-14590195

    ReplyDelete
  7. Stort tillykke med fødselsdagen :D Jeg håber du havde en fantastisk dag, og en god start som voksen :D
    Xx Blue Ducklings
    http://www.blueducklings.wordpress.com

    ReplyDelete