27.3.16

REUNION

Blazer: Vero Moda. Top: Random. Pants: American Apparel. Bag: Rudi & Harald Nielsen
Jeg undskylder på forhånd for iPhone-kvalien, især fordi at alle mine rejsebilleder også kommer til at blive i sådan et format, men it is what it is. Forrige fredag var jeg til gammelelevfest på mit gymnasium, og der var jeg iført dette. Min klasse og jeg spiste nogle bagels sammen, inden vi tog over på skolen, og det var så rart at se folk igen. Især fordi at vi er flere, som har været ude og rejse, som man godt ville høre flere detaljer om. Derudover er det bare så hyggeligt at høre om, hvor folk er nået i deres liv, og hvilke ting de overvejer, tænker og drømmer om. Festen var også cool nok, og det var da også rart at være tilbage i vante omgivelser, fordi jeg associerer min gymnasietid med noget helt fantastisk, men jeg kan også godt mærke, at det er et overstået kapitel. Det var dog rart at se gamle ansigter igen, som man ikke har set og talt med i noget tid. 

I'm so very sorry about the iPhone quality that I'm suffering you for at the moment - particularly because all of my traveling pictures are straight from my iPhone as well. But, it is what it is. The previous friday I was joining a reunion party at my high school and for that reason I was wearing this. My class and I ate some bagels before we went and it was incredibly nice seeing people again. Especially because we're several people who have been out traveling and it was nice exchanging experiences with each other. Apart from that then it was nice to hear where people are in their lives and what they consider, think and dream about in their nearest future. The party itself was cool and it was nice being back in familiar surroundings because I associate my high school time with something extremely good, but I can also feel that it's a closed chapter as well. Nevertheless, it was lovely seeing old faces again that you haven't talked to for a while. 

8 comments:

  1. Du ser hammer godt ud!
    Jeg er vild med din blazer.
    /Cecilie

    WWW.BYKROG.DK

    ReplyDelete
  2. Amazing outfit darling!!! *-*
    I love your pants, I'm looking for a similar pair for me! ^-^
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Hvor ser du bare godt ud :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  4. Fantastisk outfit! Er virkelig vild med det her fest look!

    ReplyDelete
  5. Excellent combo! I like this light-pink touch in your outfit!
    Silvy

    ReplyDelete