11.3.16

PURCHASES FROM SOUTHAMERICA

Når man lever i en hvad man umiddelbart skulle tro, var en rimelig stor backpack for to måneder, så er der ikke meget plads til nye ting og sager. Især ikke, når man fra start af har pakket den til bristepunktet. Det er faktisk overhovedet ikke fordi, at jeg har pakket sindssygt meget tøj, jeg tog blot et par T-shirts, toppe og underdele med. Dét der fylder, er simpelthen udstyret, praktiske ting, forskellige former for sko og generelt ting til forskellige vind og vejrtyper. Men. Nok om det. Det her er hvad, jeg slæbte med mig hjem, og jeg er simpelthen så glad for hver og en af tingene. Vi besøgte i Peru en vingård, og der købte jeg mig deres meget populære form for alkohol, pisco sour som de laver den lækreste drink af, af selvsamme navn. Derudover en sød dessertvin, da jeg generelt ikke bryder mig om vin, men mest af alt er til søde former for alkohol. Den skal klart nydes kold på en sommerdag med en kompagnon. Jeg håber, at I kan se deres meget farverige og mønstrede form for univers for jer, som jeg bare er så vild med. 

When you live in what you normally would consider as being a very large backback for two months, there is not a lot of room for new purchases. Especially not when it's completely full for the very beginning. As a matter of fact I didn't even bring that much clothes with me, just a pair of T-shirts, tops and bottoms. The truth is that it's all the equipment, the practical stuff, the different kind of shoes and in general things for all kinds of weather that fills a lot. Enough about that. This is what I brought home from Southamerica and I'm so happy about it all. In Peru we visited a winery and here I bought their very popular kind of alcohol, pisco sour which the Southamericans make the most delicious drink of, of the selfsame name. Also, I bought a sweet desert wine as I actually don't like wine but prefer all types of sweet alcohol. It's definitely going to be enjoyed cold on a warm summer night with nice company. I hope that you can sense how colorful and patterned their style in Southamerica is, which I truly enjoy. 

No comments:

Post a Comment