6.3.16

CAKE, CAKE AND IT'S NOT EVEN MY BIRTHDAY - I'M BACK IN DK!!!

Blazer: H&M. T-shirt: Malene Birger. Jeans: Five Units. Bracelet: Made by me. Ear rings: Bought in Ecuador. Boots: Vagabond
Så er jeg tilbage i DK igen, efter en hel exceptionel rejse! Jeg har slet ikke ord til at beskrive, hvordan mit Nord- og Sydamerikanske eventyr har været, for min veninde og jeg har simpelthen oplevet og set så mange ting. Jeg føler mig yderst priviligeret, glad og taknemlig efter at have set så mange smukke ting, mødt så mange anderledes, dog fantastiske mennesker samt udfordret mig selv på så mange punkter. Rejsen har givet mig et langt større og bredere perspektiv, efter at vi har oplevet så mange forskellige kulturer i sådan en del af verden. Derudover så lærer man også en del om sig selv, hvilket har skabt en form for tryghed, men en usikkerhed lige såvel, fordi at det også har sat nogle tanker i gang. Der er noget helt særligt ved at være væk i to måneder, og det er noget, jeg helt klart kan anbefale andre til at gøre. Jeg skal helt sikkert ud og rejse igen på sådan en længerevarende rejse. Jeg regner med at lave et par indlæg fra min rejse her og der, for jeg kan slet ikke lade være med at dele ud af mine oplevelser. 

I'm back in Denmark again after an incredible trip! Words can't even describe how my North- and Southamerican backpacker adventure has been cause we've experienced so much. I feel so privileged, happy and thankful after I've seen to many beautiful things, met so many different, yet amazing people and challenged myself on so many aspects. It seriously gives you some new perspective to go exploring such a different part of the world and you learn a lot about new cultures and yourself as well. There is something really special about being gone for two months and I'd definitely recommend it for everyone. I'm for sure going to travel some more in such foreign countries. I'm planning to make some posts about my trip every now and then because I'm so excited to share it with others. 

6 comments:

  1. Blazer og army, yes please! Super fedt outfit. Jeg håber du har en god søndag aften :)

    www.moderngirl.dk

    ReplyDelete
  2. Super fedt outfit er helt vild med dit outfit
    især alle dine smykker

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. wow, perfect outfit!
    Great shoes <3
    LOVELY!

    ReplyDelete
  4. Super fint outfit :)
    Lækre bukser.

    http://camillajulie.looklab.dk/

    ReplyDelete