28.2.16

THE MOST BEAUTIFUL HAIR BAND

The hair band is from Pico
Lige kort før jeg tog afsted på rejsen, fik jeg dette yderst smukke hårbånd. Da jeg så det første gang, var jeg så betaget af det, men kunne ikke rigtig få mig selv til at købe det. Den anden gang jeg så det, synes min far, at jeg skulle have det, forkælet? Haha åh ja. Jeg kan simpelthen så godt lide det. 

Just before I left for my trip I got this very beautiful hair band. When I saw it the first time I really adored it but couldn't convince myself to buy it. The second time I saw it my beloved dad wanted me to have it, haha spoiled? Yeah. I really, really like it. 

2 comments:

  1. Hvor er det bare fint!
    - Hav en god dag :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Jeg har også sådan et hårbånd og jeg er super glad for mit ;)

    ReplyDelete