10.2.16

PARTY OUTFIT

Blazer: H&M. Disco pants: American Apparel. Corset: Gina Tricot. Necklace: Primark. Loafers: Bianco
Jeg var iført dette til en 18 års helt tilbage i decembermåned, som jeg følte mig rigtig fin i. Jeg synes altid, at det er lidt udfordrende at skulle style det sorte blonde korset, sådan at det ikke ser vulgært ud. Men det synes jeg dog, at jeg formåede, ved bl.a. at style den med mine højtelskede discobukser, som er vildt rare, selvom at de nærmest er malet til ens ben. Det skyldtes, at de er lavet af et form for stretch materiale. Jeg hoppede i hvertfald i dette outfit.

I was actually wearing this at a birthday party back in December as I was feeling really pretty in. I always find it super difficult styling the blonde corset without looking vulgar or anything, but if you style it in the right way it'll look sort of stylish. I added my beloved disco pants that is so comfortable, even though they're kinda painted to your legs. That might be because of they're made in some kind of stretch material. Nevertheless, I wore this.

2 comments:

  1. super fedt indlæg

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Blazeren er super lækker - fed farve :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete