31.1.16

MIXED ART

Da jeg for nogle uger siden var forbi Lousiana, var der også en anden udstilling tilgængelig udover den med Yayoi Kusama, nemlig en med en blanding af mange forskellige kunstere. Det var naturligvis en helt anden form for udstilling, hvor der var fokus på selve kunststykkerne, i stedet for heldhedsfornemmelsen og atmosfæren, som der var ved Kusamas udstilling. Jeg kunne især godt lide cirklen med mændene og rummet hvor, at der var hængt en masse krigstegningerne op. De var vildt flot tegnet, og da jeg selv i ny og næ tegner lidt, er jeg noget så bevidst om, hvor meget arbejde, der må have været lagt i tegningerne. 

A few weeks ago when I visited Lousiana there was another exhibition accessible besides from the one with Yayoi Kusama, namely an exhibition with a mix of different artists. Naturally it was a completely different kind of exhibition compared to Kusama's. In this exhibition there was focus on the art pieces  alone compared to Kusama's where the integrity, feeling and atmosphere were highlighted. I especially liked the circle of men and the room where there were drawings of war all over the walls. They were seriously well drawn and as I every now and then draw I know how much work and labor that lays in it. 

2 comments:

  1. Super fede billeder

    hvad for et kamera og lense bruger du?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Thea :-) Jeg bruger et Nikon D3100 og bruger standardlinsen, når jeg tager billeder til generelle ting. Ved outfitbilleder eller portrætter anvender jeg en 50 mm. linse.

      Delete