29.12.15

WHAT I AM PLANNING TO WEAR NYE

Dress: Nelly. Heels: Jette Riis. Mask: Tiger
Nu er der to dage til selve nytårsaften, og det er som regel en aften, som står i festens tegn, og som folk generelt har store forventninger til. Jeg har i de sidste tre år fejret årsskiftet til store fester, som jeg enten selv har hostet eller har været gæst til. Det har været så fedt, det er slet ikke det, men i år har jeg egentlig bare haft lyst til at sidde med en gruppe elskværdige mennesker og spise noget god mad iført flotte klæder. Det er heldigvis lige præcis det, jeg skal. Jeg skal nemlig til "maskebal hos dronningen", så at sige. Det er i så fald temaet for aftenen, og dertil skal jeg med resten af selvskabet på ni mennesker spise en tre retters menu, bestilt udefra. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg elsker at skulle dress up og især under dette tema, hvor at der skal meget til før, at det bliver for meget. Derfor har jeg hevet disse items frem, som jeg har tænkt at iklæde mig efter en omgang fin makeup. 

We're two days from new years eve, that is a night filled with great expectations and in most cases is celebrated with one hell of a party. The past three years I've celebrated new year at big parties, which I either have hosted myself or have been a guest at. It was really great and all but this year I mostly wanted to spend the night with a small group of beloved people and eat some good food dressed in beautiful robes. Fortunately that is exactly what I'm gonna do. As a matter of fact I'm actually going to a "masked ball at the queen", so to say. To be more specific it's the theme of the night and moreover I'm going to eat a three course menu ordered from a restaurant with the rest of the company of nine people. I'm so excited. I love to dress up and on this evening I definitely have the chance to fullfill that as more is more. For that reason I think that I'm going to be dressed in this after a round of makeup. 

5 comments:

  1. Jeg skal i år bare være alene hjemme, hvis jeg ikke tager over til min søster.
    Men det lyder virkelig som en helt igennem perfekt nytårs aften med lækkert mad
    og gode sager :).

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. Uh det lyder til der er lagt op til en lækker aften - håber på et rigtigt outfit post med dit outfit ;)

    http://emma-kirstine.dk

    ReplyDelete
  3. Nice to read, and I really like your blog.
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    If you follow me, I’ll follow back after it.

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  4. Sikke nogen smukke stiletter - vildt flot farve!
    Godt nytår :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  5. Sikke en god idé at lave et "maskebal hos dronningen" - det giver jo mulighed for at iklæde sig det helt store skrud, som du skriver ;-)
    Jeg spiste middag sammen med min familie og mødtes derefter med et par veninder - det blev alletiders hyggelige aften!

    Ønsker dig et rigtig godt nytår :-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    ReplyDelete