24.12.15

SO, THIS IS CHRISTMAS

Nu er det sgu jul og selve juleaften kommer snigende. I den anledning vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig dejlig jul med alle I har nært, med en masse lækker mad. Jeg skal holde jul med min familie, bedsteforældre samt onkel, tante, kusine og fætter fra Sverige af. Nyd dagen og aftenen så meget I kan, da den inden vi når at se os om, allerede er ovre. Glædelig jul.

So it is Christmas day and the evening will soon arrive. In that case I'll wish you all a very merry Christmas with all your loved ones with lots of delicious food. I myself am going to spend my evening with my family, grandparents and uncle, aunt and cousins from Sweden. Enjoy the day as evening slips away so easily. Merry Christmas. 

4 comments:

  1. Glædelig jul til dig også, og sikke et fint indlæg med massere af julebilleder og stemning!

    Glædelig jul :-)
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Det er let at fornemme dejlig julestemning hos dig ud fra de mange fine billeder!
    Jeg håber, du havde en rigtig hyggelig juleaften med masser af skønne gaver. Ønsker dig en fortsat glædelig jul :-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak det er jeg glad for, og håber at du også havde en dejlig juleaften :-)

      Delete