22.12.15

CHRISTMAS PARTIES

Dress: H&M. Fur west: Soya Concept. Hair band: H&M. Boots: Vagabond. Necklace and charm: A gift. Ear rings: A gift
I lørdags var jeg til hele to julefrokoster på en og samme dag, og der var jeg iført dette. Jeg var til at starte med til julefrokost hos min mormor og morfar, hvor resten af familien også var der. Det var som forventet super hyggeligt og virkelig rart med smørrebrød, raflegave-leg og julehygge. Derefter skulle jeg videre ud på Amager hos en af mine gode venner, hvor vi var omtrent ti mennesker, der hver især havde medbragt en ret. Det var simpelthen så sjovt, og jeg hyggede mig helt vildt. Jeg håber også, at I har haft nogle rigtig gode julefrokoster op igennem november og december måned.

Last Saturday I went to two Christmas parties and wore this outfit. At first I was at my grandma and grandpa's where the whole family was gathered and it was as expected super cosy with open sandwiches (a traditional Danish dish), a present kinda game og Christmas fun. Afterwards I headed to town as a good friend of mine was hosting another Christmas party where ten others participated as well. We should bring a dish each and I had so much fun and such a great time. I hope that you all have had some great Christmas parties through November and December too.

2 comments:

  1. Hvor er vesten bare lækker!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Super fint outfit, er helt vild med vesten og hårbåndet :)

    http://www.emma-kirstine.dk

    ReplyDelete