26.12.15

CHRISTMAS EVE

Jumpsuit: Saint Tropez. Platform ballerinas: Vagabond. Necklace: Maanesten. Bracelets: Made by me. Ear rings: A gift
To dage og alt for meget mad senere sidder jeg nu her i min seng og kigger billederne igennem fra juleaften. Min aften samt dag gik rigtig fint, og der var god stemning hele vejen igennem. Selvom juleaften ikke er, hvad den har været i fht., da man var mindre, værdsætter jeg dog stadig denne dag. Som I kan se, hoppede jeg i overstående outfit, og tog derudover også lige et par snaps af min kære søster, som så, så smuk ud. I går havde vi endnu en del af familien ovre til julefrokost, så vi havde så at sige, fuldt hus. Det var bare så dejligt afslappende, og her var der naturligvis også alt, hvad hjertet kunne begære i henhold til mad. Jeg håber, at I alle har haft en lige så god juleaften og 1. juledag som mig!

Two days and tons of food later, yet I'm sitting here in my bed and am looking the pictures through from Christmas Eve. My evening went extremely good and there was such a good atmosphere the entire time. Even though Christmas Eve isn't the same as it once was, as one was a child I still enjoy the day very much indeed. As you can see I wore this jumpsuit and apart from that then I also took some snaps of my beautiful baby sister. Yesterday another part of the family visited for another Christmas party and we certainly had full house. It was really relaxing and there was all that the heart can possibly desire as regards food. I hope that you have had a just as good Christmas Eve and 1st Christmas Day as me!

4 comments:

  1. Det er to virkelig lækre outfits. Jeg er glad for at du stadig har en hyggelig jul, selvom "børne magien" ikke er der mere :)

    www.moderngirl.dk

    ReplyDelete
  2. I havde begge to rigtig flotte outfits! Jeg håber at du havde en god aften (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. So pretty dear! I love the looks you select:)
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ReplyDelete