7.12.15

ALL LEVI'S EVERYTHING

T-shirt: Levi's. Cap: Levi's. Jeans: Levi's. Sneakers: Nike. Bag: Bought in Istanbul. Fur: CKN of Skandinavia
Jeg havde dette på i dag, da jeg var ude og købe lidt julegaver ind samt at få erhvervet mig et kamera, som jeg kan tage med mig, når jeg skal ud på min længerevarende rejse. Jeg blev færdig med  begge ting, halleluja og endte med at købe et Denver kamera, som umiddelbart ligner et Go Pro kamera, men som ikke har helt samme kvalitet. Det er dog stadig et godt kamera, så det er ikke det. Jeg er dog lidt spændt på at prøve det, inden jeg tager afsted, bare for lige at være sikker på, at det er godt nok. 

I was wearing this today as I went out to buy some christmas gifts and a camera that I can bring with me on my long-term journey. I finished both things, wuhu and ended up with a Denver camera, which looks a bit like a Go Pro camera but doesn't have the exact same quality. It's still a good camera though just not as good as the other one. However, I'm a bit exited to try it out before I leave just to make sure of that it's actually okay. 

4 comments:

  1. Er helt vild med outfittet, det er virkelig fint og enkelt. er vild med sneakersne og bukserne. De er lige mig! Jeg vil virkelig os gerne have et Denver kamera!

    God aften!
    wwww.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. Hvor er det bare et lækkert outfit!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  3. waaaaouw, for en blog! med endnu en fast læser! glæder mig til at følge den, meget inspirerende.

    Jeg har selv lige oprettet en blog, du er velkommen til at kigge forbi den på:
    shitithoughtaboutyou.blogspot.com :)

    ReplyDelete