11.11.15

THINGS THAT INSPIRE ME AT HOME

Jeg synes ikke umiddelbart, at jeg har det mest fancy hjem, men jeg synes dog alligevel, at der står en masse ting her og der, som godt kan inspirere mig, og som jeg finder rigtig fine. Her er et udpluk af nogle af de hjørner og afskygninger, som jeg rigtig godt kan lide, og som er en blanding af mit værelse og nogle af de andre rum. 

At first glance I don't consider my home to be the fanciest one, however there are a few things here and there, which I think is beautiful and furthermore inspires me. This is a sample of some of the corners and such, which I like very much and which moreover is a mix between my room and some of the other rooms from my home. 

1 comment:

  1. Din lampe er super flot

    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    ReplyDelete